Monday, July 28, 2008

Stuck in a . . .

hole, plane, foreign country, bathroom?


Rut. I'm in a rut. I feel blah. Nothing to say. I blame this squarely on one person and one person alone. Case in point:

Dh: So what did J eat for lunch?
Me: Rice
Dh: And dinner?
Me: Chipotle (Rice and beans)
Me: And for desert he had a Rice crispy treat we got at the pool vending machine.

I couldn't make this stuff up. This food jag is maddening, and boring!
And ideas on how to get out of said rut would be most appreciated. :)
Note: Layout is one of my fav pieces of Cosmo Cricket's Jack's World-patterned paper and rub-on. Love the Cosmo rub-ons.
Have a great Monday!

Pssssst
Memorable Seasons has Cosmo Jack's World, Haunted, and Mr. Campy in stock now, at 15% off. (But you didn't hear it from me) Move along, nothing to see here.

14 comments:

jlaw said...

I've decided that ruts are the new norm :)

Susan Beth said...

"You might try some rice cakes or rice crackers or a bit of rice pudding to mix things up a bit" she said with her tounge in her cheek!

Jen said...

I really just adore this layout! Oh and food ruts...yeah, we're on a "cheese" kick here. Slice of cheese, macaroni and cheese, Cheez-its....yep, can't help ya.

Close To Home said...

I agree, ruts are normal! LOL! Cute page!
BTW, you must like Chipotle. I really do, but haven't had it for awhile. DH doesn't want to go there anymore GRRRRRR.

Vee said...

ruts are the norm, but I hope you get back on the horse soon, because I love your creations! :)

janel said...

Oh such a cute layout...now I guess you are enabling me to spend a little $$. I have to have that Halloween line! Just love it!
Have a wonderful Monday..and now I am off to spend.

Stacey Michaud said...

You are a riot! My kid is stuck in a pasta and applesauce rut! I have decided to not fight it anymore! I do love this layout though, so no rut there!

Sharie said...

Just when I get comfortable with a food rut, my kids decide they don't like that food anymore. I kinda like the ruts. Enjoy your rice.

Norma Kennedy said...

Fab layout and I hear you as much as I luv to eat I have my days where I feel just like that.

Norma

karen m. (akaliz) said...

i know i've commented on your blog about my child's eating habits. you're not alone. it's not you. it's silly boys with moms who worry.

Denise said...

I am in that eating rut, too. I had rice for the last couple of nights. Just plainr ice. LOL!

Great layout! I love it!

Sweetie's Bubble-Gum-Girl said...

Kick something new into your life! Spice it up. Go somewhere fun! Last week I took my kids blueberry picking at a local farm and ended up paying for an extra POUND since I am sure that is at least the amount eaten while picking! Then we went to an old fashioned candy store with a soda fountain. (Way fun!) My DD will only eat Campbell's Chicken Noodle but they had home made and she actually ate it! See, totally out of element, they will surprise you!
PS - How did you get your slideshow on your page? I have a slideshow ready at slide.com but can't get the feed through! Frustrating.

Kristii said...

Way cute layout!!! Love your title work!! lol, I love the post that "ruts are the new norm" I am so glad I am normal!!

Christi said...

lol....I think we all get in those ruts! Hey rice crispy treats sound good! Awesome Layout! Off to go and check out the site with new cosmo cricket.....ugggghhhh .....you got me wanting everything!!